Skønt med hæve og sænke funktion

Jeg står om regel op og arbejder for tiden, da jeg har fået mig et bord med hæve og sænke funktion. Som minimalist kan jeg godt lide at have få ting omkring mig, go helst ting og sager, som ikke fylder så meget. Jeg har noget tid ledt efter et stilrent hæve sænke bord, som ikke kostede så meget, da jeg ikke tjener så mange penge for tiden. Jeg har kikket en del efter almindelige billige borde med hæve sænke funktion som denne:

hæve sænke funktion

hæve sænke funktion

Men jeg ville gerne have det mere simpelt, og helt stilrent, uden den bye udskæring der er i bordet, der hvor man sidder. Kan godt se at det kan være smart med en u skæring i bordet, så man kan komme længere ind til bordet, men jeg synes alligevel ikke jeg vil gå på kompromis med det æstetiske udtryk, hvor jeg helst vil have en HELT simpel løsning med et kvadratisk design.

Ny bord model med hæve sænke funktion

Så jeg glad da jeg lige snakkede med min ven, som arbejder hos Holmrisonline, som kunne fortælle mig at de netop er begyndt at lave og sælge et helt simpelt bord med hæve sænke funktion. De er en dansk producent af kontormøbler i design, som forstår, at der ikke skal en masse krummelurer og finesser på godt skandinavisk design. Det sætter jeg meget pris på. Bordet fra Holmris ser sådan her ud:

hæve sænke bord 3300 kr

hæve sænke bord 3300 kr

Det koster kun 3300 kr ex. moms, og er med elektronisk hæve sænke funktion, det er da ikke til at konkurrere med.
Skønt at det bedste design ikke altid er det dyreste i sin kategori 🙂
Du kan finde det her: holmrisonline.dk/haeve-saenke-borde

Pynter godt på kontoret med et nyt bord

Det ville pynt godt med et nyt bord på kontoret. I dag har jeg kun et hjemmelavet bord. Jeg sætter pris på minimalistisk design, men endnu mere sætter jeg pris på at det er en løsning til en god pris. Så mit nuværende kontorbord er et hjemmelavet bord uden hæve sænke funktion. Så jeg har sparet godt op, men er så også klar nu til at få noget lækkert.

Det er skønt at det er elektronisk, så man sparer ryggen når man skal hæve og sænke det, og man slipper for at skulle bøje ryggen og tage fat i en ikke så god ergonomisk postition for at justere højden.

Jeg har dog lige en lille anke, og det er at jeg ikke ved om det er for stort til mit kontor. Jeg bor jo meget småt, og der skal jo være plads til det hele. Men nu må vi se jeg skal lige have målt op. Jeg har fundet dimensionerne på bordet:
Dimensioner: 160 x 80 cm.
Højde: ikke noteret
Farve: lysebrunt træ (finer?)

Hvad er vigtigst for dig i forhold til dit hjemmekontor, er det stilen? prisen? eller noget helt tredje?

Skriv et svar

